05 February 2012

NaK BuAt aPe HaRi Nie???

Paan Zainudin | 10:37 AM | 00 orang doakan aku slim |
Urmmm...
cuti 3 hari...tapi tak tahu nak buat apa hari nie..
dah la kena tinggal dengan kawan2...
diorang semua pergi Lata Jarum..huwwaaaa...
mandi manda....
apalah nasibku nie...sob3..

nasib baik roomate ada..Leh temankan cheq..

kerja2 berlambak lagi tue..
tapi kena malas sangat nak buat..takde moOd..
baloq liat betul..haha..

Semalam kak Sal bagi petai jeruk & petai mentah...
haaaa..sedapnya!!! TQ kak Sal..hehe..
bab2 makan petai nie kena cover jugak..
tetiba kalau toilet berbau kang kita jugak yang kena bom nanti..haa..

hahh...
petang nie nak ajak kak sal pergi zoo Lipis ahh..
dah lame tak pergi..
binatang2 kat situ pun dah rindu dekat aku..ngee.
pastu balek pekena cendul..pergghh..
memang terbaik ahhh!!
bab2 esaimen & presentation letak tepi dlu yerr..
hari nie holiday..haaaha...

urmmm...takde mende nak celoteh dahh..
Salam Maulidur Rasul semua..
banyak2kan lah berselawat hari nie...
semoga kita dilimpahi rahmat..aminn..






- TERIMA KASIH DAUN KELADI, ADA MASA HANGPA MAI LA LAGI -

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...