25 February 2012

LaPaQ Tutti FRutti tiMe2 PaNasS nie..!!

Paan Zainudin | 3:59 PM | 00 orang doakan aku slim |


Tak habis-habis dengan lapar diaa..
bila la nak kuruss kalau perut asyik lapor..ehehe


semua nie gara-gara
cik farrah post dekat FB pagi tadi..
makan tutti dekat kuantan tak ajak..huuu..hehe

kalau macam nie kena beli peti ais bagi dekat farrah
setiap kali balek kuantan...takdela nak cair kan? kan? kan?
kenapa la dekat lipis nie takde..
kalau ada memang paan dah buat jadi menu wajib dahh..


si ain lavendar, ko dah makan belum tutti..
ke kau sama mengidam macam aku..ehehe..
last cheq makan tutti sebulan yang lepass..

naseb sama la..
takde sapa2 nak temang kita makang...
meleleh air liuurr nanti..ahahah..

takpe...sabar itu separuh daripada iman..
next week dah nak balek ke hometown..
get ready ko tutti...aku buat ko jadi stok harian aku..ehehe..
sllrrpppp...





- TERIMA KASIH DAUN KELADI, ADA MASA HANGPA MAI LA LAGI -

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...