23 February 2012

Get ReaDy!! MuSiM eSaiMen TeLaH BeRMuLa...

Paan Zainudin | 9:46 AM | 00 orang doakan aku slim |
Tup tap tup tap
Pejam celik pejam celik..
dah masuk musim esaimen..
time-time nie la semua orang pakat menunjukkan
ke"stress"an masing-masing

ada yang mandi tak basah la..tido tak lena lah..
makan tak kenyang lah..

mengalahkan orang yang tengah sakit..hehehe

semua tu jadi sebab
kurangnya perancangan kerja..

ye lah..
waktu mula2 dapat soalan esaimen dulu tak nak buat terus..
letak tepi dulu..lambat lagi nak hantar..

pastu bila esok nak kena hantar esaimen
baru la sibuk nak buat..nak cari bahan la..nak menaip la..
nak copy yang kawan punya la..
yang tue la..yang nie la..
ish3...

benda macam nie pun selalu terjadi kat 
batang hidung paan sendiri..hehehe..
sibuk nak buat kerja lain..
esaimen letak tepi dulu..K.I.V..
pastu bila nak hantar baru la kalut sini sana..


Sekarang nie bila dah masuk degree kena la
buat esaimen betul-betul..
Markah semua tue..nak harapkan markah ujian bertulis..
conferm sikit jer markah dapat..ngehehehe..

So, cikgu-cikgi sekalian..
apa yang patut kita buat..


"Rancanglah kerja dengan sebaiknya.."
Kita yang merancang..Allah yang menetukannya..

Kalau rancangan itu baik..maka baiklah yang seterusnya..


Okeh,,jangan tunggu lagi..
jom pakat pergi library..
carik bahan..

1..2..Go!!





- TERIMA KASIH DAUN KELADI, ADA MASA HANGPA MAI LA LAGI -

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...