28 January 2013

KAMI BLOGGER UTAGHA

Unknown | 1:02 AM | 40 orang doakan aku slim |
بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ
Assalamualaikum

Hahaha .. nampak tak muka gua eksaited tahap nihhh .. tahu eksaited sebab apa ?? Ni haa !! 
Baru tahu rupanya ada kelab blogger utagha .. Giller bhaii ketinggalan giller aku , tanah tumpah darahku .. 
i lap u utagha !! haha


Dengan rasminya aku nak mendedahkan kepada semua horangg bahawa aku berasal dari Sungai Petani , Kedah .. dan sedang menuntut dalam bidang perguruan di Pahang .. Takpa , biarpun jauh dari kampung halaman tapi jiwa dan roh gua tetap di utagha .. perrghhh .. hahaha

Kepada blogger-blogger utagha lain kalau nak join boleh ja klik dekat sini ..
Diharapkan selepas join kelab nie , paan boleh join event-event yang hangpa anjurkan dan boleh kenal 
dengan lebih rapat lagi rakan blogger dekat sana .. Mintak tunjur ajar yea , hamba budak baru belajar .. 








- TERIMA KASIH DAUN KELADI, ADA MASA HANGPA MAI LA LAGI -

4 comments:

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

welcome to KBU..

;)

Kira Sakura said...

selamat menjadi warga kami blogger utagha. ada event blh je join. tp kena slalu masuk kbu la sbb slalu post kt situ jer hihihihi.

Unknown said...

thanks .. insyaAllah akan sentiasa aktif dgn kbu

CikSpek said...

haii.

selamat berkenalan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...