01 July 2012

♥♥ BiLa Si CikGu & KaPTeN DiSaTuKaN ♥♥

Paan Zainudin | 8:05 PM | 00 orang doakan aku slim |


.. Dan sesungguhnya Kami telah mengutus beberapa Rasul sebelum kamu dan
 Kami memberikan kepada mereka isteri-isteri dan keturunan. 
Dan tidak ada hak bagi seorang Rasul mendatangkan sesuatu ayat (mukjizat)
 melainkan dengan izin Allah. Bagi tiap-tiap masa ada Kitab (yang tertentu) .. 


Perkahwinan itu adalah sesuatu yang indah .. apabila dibina atas dasar 
keikhlasan dan kerana Allah s.w.t .. Dengan ini, ia boleh diibaratkan syurga di
 dunia apabila pasangan bijak melayari bahtera perkahwinan mereka.  

" ...kuat pendayung yang mendayung bahtera perkahwinan, 
semakin kukuh ikatan perkahwinan pasangan itu.  "

Peerrgghh .. gua tangkap jiwang bhaaii ..
arrgghh .. apa dah jadi dengan gua nie .. relaks dulu .. relaks .. gua muda lagi ..
nanti baru gua pikir pasal kawen .. pasal jiwang pa semua nie k ..

sekarang kita fokus dekat main entry gua ..
nie haaa .. bukan calang-calang orang yang kawen .. 

♥♥ cikgu + kapten ♥♥
Cikgu Norfazilah Abdul Ghani ♥♥ Kapten Amil Faiq

 dia ada .. kau ada ?? aku takda ?? heh heh ..

Kak Meksu , paan mintak maap tak dapat hadir ke majlis perkahwinan kak ..
dapat berita sedih pagi tue .. tak dapat nak hadirkan diri ..
gambar-gambar nie pun korek yang orang lain punya ..
takpe la .. jadi krew Murai.com kejap .. heh heh ..
Akak .. satu perkataan nie jer yang mampu saya cakap ..
GORGEOUS !! hehehe ..

dah .. satu tu jerr ... 
takleh cakap yang lain-lain lagi .. 
nanti bangga diri .. hehehe
 memang serius merius derius leriuss ahh wedding oF the year ..
Wedding of the year weiii ..

Sesuai la kan dengan tahun last akak dekat ipg nie ..
dah bergelar isteri orang kan .. Ohsem !!
nanti pergi sekolah boleh la naik jet , helikopter .. 
kiteorang naik basikal jer .. kihkihkih ..

apa pun paan doakan agar kak bahagia hingga ke anak cucu .. 
saling jujur antara satu sama lain ..
ada masalah saling membantu ..
dan yang paling penting .. 
Selalu la tengok Semanis Kurma TV9 yea .. hehe

Selamat Berumahtangga !!

wassalam !!






- TERIMA KASIH DAUN KELADI, ADA MASA HANGPA MAI LA LAGI -

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...