29 July 2012

iFTaR BeRSaMa TeNgKu MaHKoTa PaHaNg

Unknown | 12:50 PM | 20 orang doakan aku slim |


Assalamualaikum ..
and selamat sore .. sore .. sole sole ~~

dah prepare untuk berbuka dah ke ???
heh heh ... kiteorang hari nie beruntung ..
dapat jemputan mewakili IPG untuk berbuka bersama Tengku Mahkota Pahang
dekat perkampungan area Lipis nie ..
siap letak reservation untuk bebudak IPG lagi ..
perrgghh ... tetiba rasa bangga .. hehehe ..


nak kata ramai tu memang ramai la weii ..
kerabat diraja turun padang .. takkan takde yang nak datang kan ..
tempat kiteorang dekat bahagian belakang jugak arr ..
bahagian depan semua VIP amik ..
takpe laa .. kiteorang tak kisahh pun .. asalkan makan free .. ngeeehehe ~~
gambar nie .. bila gua upload masuk dalam facebOok ..
ade ke patut diorang cakap ..

" cerah kau paan . ada nur -.- "
" Paan Zainudin, kau kalau bab makan confirm takkan lepaskan peluang "
" terima kasih kepada matahari kerana memberi effect yang sempurna kepada
muka paan .. "

kuang hajo yeaa korang ..
takpe .. takpe .. bulan nie bulan puasa ..
siap la korang aku sedut pahala puasa .. aku tengah dalam proses nak jadi baik nie .. huhhhh
nie haa .. menu berbuka kami kali nie ...
perrghhhh .. masakan kampung weii .. lama tak merasa ..
tetiba rasa rindu dekat rumah .. 
kalau dekat rumah menu yang wajib ada time berbuka sambal belacan & ulam ..
cepat la .. cepat la cuti ... gua nak balek rumah dah nie ..
and my focus for this menu today ..
yeaa .. ulam-ulaman and sambal belacan ...
yang nie memang aku conquere ..
Bila nak berbuka nie ?? berapa minit lagi ??
perut ceq dah berkencang-kencong dahh ..
hmmm .. mai time berbuka jer semua tak cakap pa pe dah .. mulut dah macam kena zip ..
pikir nak sumbat makanan dalam mulut jerr ..
kalau tadi sebelum azan tadi pot pet pot pet dah macam dekat pasar ..
lepas berbuka kiteorang solat berjemaah bersama Tengku Mahkota & khariah kampung ..
time nie dah habis solat dah .. masing-masing pakat solat sunat sendiri-sendiri ..
yang saf depan sekali baju warna oren coklat sikit tu la tengku mahkota ..
yang kiri kanan pula putera-putera tengku ..
ok fine .. orang memang ramai time ni nak bersalam dengan tengku ..
no wonder la kan gambar yang aku amik nie bergetar-getar ..
push sana push sini ..
okehhhhhh ..
perut dah kenyang weiii ..
nak berjalan pun dah tak sanggup nokkk ..


guane nak tarawih nie weii ..
dekat surau ke bilik ???
surau ?? biliik ??


okehh japgi aku pikir ..









- TERIMA KASIH DAUN KELADI, ADA MASA HANGPA MAI LA LAGI -

2 comments:

Unknown said...

makan mmg x ingin ea ?
siap mtk tambah sgala bagai..ish3..

Unknown said...

hahaha .. tu bukan aku ..
syahir nu haa .. air x cukup .. itu tak cukup .. hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...