13 July 2012

HeaDer BaRu La Kottt ~~

Paan Zainudin | 12:25 AM | 00 orang doakan aku slim |



Dah dekat berbulan-bulan dah kot pakai header yang sama ..
rasa cam nak tukar je yang baru .. tapi tak sampai hati ..
aku sayang DOMOKUN wehhh .. ketat-ketat ..
takpe lahhh .. tak payah lah tukar yang baru ..
kita tambah jer benda yang baru dalam header tue .. comei sikit ..
diri sendiri je yang perasan comel .. padahal reader lain dah termuntah nak membacanya ..



tu diaa haa .. tambah jer gedebukkk 4 perkara kegemaran aku ..
kamera = dah memang kaki tangkap gambar .. pantang pegang kamera kat tangan ..
flight = kaki melancong weii .. tapi yang penting $$$ mesti ada .. no money no walk ..
burger = heh heh hehhh .. pantang kalau entry aku takda pasal makanan ..
laptop = well .. well .. kalau dah update blog pun pakai laptop .. dah sah-sah la weii ..

dah .. taktau nak taip ape dahh ..
otak dah beku .. sekian ..
aku nak tidooo ..






- TERIMA KASIH DAUN KELADI, ADA MASA HANGPA MAI LA LAGI -

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...