12 July 2012

TeaTeR WaRiS 7 PeTaLa

Paan Zainudin | 7:40 AM | 20 orang doakan aku slim |



Assamualaikum semua !!
Pagi nie aku memang bersemangat giller ya habibi sebab ada kelas pendidikan jasmani ..
dan salah satu kewajipan utama time kelas nie ialah berlari sebanyak 2 pusingan maktab !!
yahh , time nie la aku rasa nak menguruskan diriku nie walaupun selepas kelas tu
aku akan melantak nasi satu pinggan penuhhh ..

so , seperti yang dijanjikan .. paan akan menghupdate pasal
teater yang kiteorang pentaskan hari tue ..
WARIS 7 PETALA
Bukan waris jari hantu yea .. dan bukan jugak 7 petala cinta ..

SINOPSIS :

Teater Waris 7 Petala nie merupakan teater absurd yang mengisahkan tentang
pengorbanan tiga dua zaman terhadap ilmu pengetahuan ..
iaitu zaman pendeta agung & zaman pujangga ulung .. 
(kiranya zaman dulu-dulu la nie .. zaman atuk nenek moyang kita ..)
tapi apabila muncul saja zaman cendekia muda (zaman sekarang) mereka telah lupa akan 
ilmu pengetahuan yang telah diperjuangkan pada zaman dahulu ..
diorang dah rasa selesa dan bangga dengan kemajuan zaman sekarang .. 
hinggalah berlakunya gempa bumi dan bencana akibat perbuatan diorang ,
 baru lah diorang sedar dan kembali merujuk balik kitab-kitab lama yang diorang tinggal
dan buang suatu ketika dahulu .. 
Sebelum pementasan memang wajibun memekapkan muka yang tak seberapa tu
dengan sekilo bedak .. haaa .. baru melepakk sikit ..

dan kesannya ....
jeng .. jeng .. jeng ...

papppppp !!! dah macam makhluk dari mana ntah ...
sorang muka cam ustaz tua tak sedor diri ..
dan beberapa kerat lagi tu dah macam gothic yang tak graduate ..
choiihhh ..

cam serreemm giller kan muka kiteorang lepas dimekap ..
Allah ~~ mati la aku .. 
tak mengaku la mak aku sebagai anak dia lepas nie .. sob3 T_T
Alhamdulillah .. pementasan nie berjalan dengan lancar ..
thankz diey as our director ..












- TERIMA KASIH DAUN KELADI, ADA MASA HANGPA MAI LA LAGI -

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...