28 July 2012

SHoPPiNg & ShOppiNg

Unknown | 7:59 AM | 00 orang doakan aku slim |



Actually kan ,
banyak kisah , benda yang nak story sebelum ramadhan lagi ..
tapi nak buat macam mana .. tak sempat ..
bila nak start menaip jer ada lah keja nye .. itu ini .. 

tapi sebuzy buzy mana pun ..
bulan ramadhan nie takkan sesekali menghalang kita untuk beribadah ..
kan ?? kan ??
dalam banyak-banyak bulan , bulan nie lahh yang paling mulia ..
bulan yang lebih baik dari seribu bulan ..

dan bulan ini laa yang paling ramai orang nak shopping ..
nak melabur duit sana sini .. hihihi ..

tapi kalau aku bukan bulan nie lagi ..
dari bulan lepas sebelum ramadhan lagi dah shopping raya ..
hahahaha .. gila kan ..

Alang-alang dah turun KL shopping je lahh terus ..
nanti bulan puasa letih wehh .. nak berjalan lah ape lah ..
lagi pun SALE dah pun start ..
Dekat SOGO nu haa .. penuh orang .. dah macam semut kerumun gula ..
nie baru view dari atas .. 
belum dari tepi , depan , belakang bla .. bla .. bla ..

ke hulu ke hilir kiteorang usung barang-barang ..
pergi cari itu ini .. 
yang tak tahan memang kena berperang rebut barang-barang dengan
makcik-makcik dekat situ .. giller kot , diorang borong baju-baju macam nak buat
gedung dekat rumah ...
penuh 2 , 3 bakul .. kiteorang pun tak mampu ..
seriussss ... letihh ..
naseb la ada asistant tolong bawak sikit barang-barang gua ..
thankz ei'in ..

bila penat nie memang lapar la pulakk ..
naik la balek dekat bahagian atas sogo tu , foOdcourt nak cari makanan ..
bahagian bawah tu kebanyakan nya fastfood .. tak berapa nak kenyang la weii ..
kena cari nasik jugakk ..
nasi la sangat kan ..
sekali kebas .. SIZZLING ..
nie kes terpengaruh ngan si Amir & Ehsan la nie ..
terliurr jer tengok dari jauh ..

tapi weh .. tapi ..
sizzling yang diorang masak tu tak sodappp ..
huwwwaaa .. kerass .. menyesal aku makan ..
cendawan keras , sayur keras .. yang sedap nye kuah je la ..
aku nie kalau bab komen makanan memang no. 1 ..
tak kisah lah makan sedap ke tak sedap ..
asalkan perut nie kenyang ..

sampai jerr dekat hostel .. dah ada dah orang yang menanti aku dekat bilik ..
tak sabar nak selongkar barang-barang yang aku beli ..
tak sabar nak kira berapa yang aku dah habiskan dan berapa lagi duit elaun yang tinggal ..

nahh amik kawww ..
t-shirt raya & seluar jeans ..
actually seluar jeans lama aku dah kotat .. terpaksa beli yang baru .. hehe
tudung-tudung yang aku beli untuk adik-adik aku ..
kalau la aku borong banyak-banyak lepas tu jual dekat budak pompuan
dekat tempat aku study nie .. konferm $$$$$ weeiii ...
heh heh heh ..
yang paling penting ..
BAJU MELAYU RAYA .. takda yang nie tak raya la aku ..
memandangkan family aku dah choose tema tahun nie warna kelabu ,
so , aku pun beli la siap-siap baju warna nie ..
kalau nak suruh diorang belikan , takut tak padan .. macam tahun lepas ..
badan kejap naik .. kejap turun ..
OK fine ..
memang aku dah habiskan banyak $$ bila shopping dekat KL ..
dan aku tak kisah .. hehehe ..
sebab memang dah lama nak beli semua benda alah nie pun ..
termasuklah kasut sukan aku tuhhh .. yang lama tu dah pecah ..
kononnye rajin bersukan sangat kan ~~~








- TERIMA KASIH DAUN KELADI, ADA MASA HANGPA MAI LA LAGI -

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...