16 July 2012

SuBWaY tUe ..

Unknown | 11:14 AM | 00 orang doakan aku slim |



Bila dah dapat elaun nie memang konferm la seluruh rakyat jelata IPG Afzan tak
melekat dekat maktab ..
hape lagi .. berjimbam jimbum melabur duit sana sini dekat KL ..
takpun curik-curik peluang balik rumah jumpa cium tangan mak ayah ..
tapi orang macam aku nihh bukannye reti nak balek rumah ..
pastu bila sorang-sorang mula lah homesick , bedsick , soksik ..

tapi takpe lah .. semenjak kemenjadian aku nihh
aku dah sedor fitrah diri aku nihh .. lain orang lain pe'el nyerr ..

yang bab SUBWAY nie pulak ..
ok fine .. pada pagi yang indah ini , dengan jujur dan sekutu dengannya
aku nak mengaku yang this is my first time melahap keturunan-keturunan makanan 
dekat subway tue .. giller ketinggalan kan ..
tapiiii !!! aku ada sebab musabab sendiri weyy ..
bila aku nak makan fastfoOd nie aku memang pikir banyak kali jugak ..
kenyang ke tak .. berbaloi tak makanan dengan harga diaa ..
kalau setakat pergi makan yang sebesar ciputt , bayar mahal-mahal pastu rasa cam gerai
 dekat tepi jalan ... ok , better aku suruh mak aku post laju makanan yang dia masak dari Kedah ..
senang kan ?? ?? ??
so , bila dekat KL tu .. si Akmal Rayyan mula lah dengan mulut manisnya tue menggoda aku 
makan segala jenis makanan dekat Subway Terminal BTS ..
Padahal nak suruh aku teman dia sementara nak tunggu awek dia sampai dari Nilai ..
Cohh .. idea lu dah kantoi dengan gua derr ..
Gua nie bila 1st time makan dekat mana-mana tempat makan
memang gua mengurangkan dulu keobsesan terhadap segala spesies makanan ..
takut-takut tak sedap ..
sama la jugak dekat subway tue .. gua amik yang kecik dulu .. kecik dulu weyy ..
tapi sekali tengok bukan kecik dah nie weeyy
Ape name benda alah nie pun aku dah lupa ..
ape cheese ntah .. pastu roti tu nama honey pe taww ..
pastu bila akak tu nak taruk sayur-sayur tue ..
"akak letak je semua .. lada , salad , mayonis , blackpaper .."
hmmm .. itu baru nama nyer mencekik ..
weh weh .. terliur takk .. hahaha ..
habis semua sayur mayur aku taruk dalam "nikmat" nihh .. heh heh 
nie la si mamat rayyan yang aku teman tue ..
mula-mula dia suruh aku tunggu dulu .. makan sekali ngan awek dia ..
tapi gua ada hal la bhai lepas nie .. gua kena choww dulu ..


nyum .. nyum .. nyum !!!
selamat menjamu selera !!!











- TERIMA KASIH DAUN KELADI, ADA MASA HANGPA MAI LA LAGI -

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...