08 July 2012

MaKaNaN TiMuR

Paan Zainudin | 10:54 AM | 10 orang doakan aku slim |



Dalam blog aku nihh
kalau takde entry pasal makanan , minuman , juadah segala bagai memang tak sah ..
tak bahagia , tak normal , tak puas dan segala macam tak ..


so , hari nie walaupun dengan kebuzyan yang tak pernah henti-henti ..
aku tetap nak menghupdate pasai sajenis makanan nie ..


haha .. aku rasa semua orang kenal makanan nie .. famous kot ..
tambah-tambah orang timur ..


NASI KERABU !!!
a.k.a nasik biru , nasi ulam-ulaman , nasik segala jenis dan bla..bla..bla..
tobat muka-muka yang tengok gambar nie terliur habis .. bek korang mengaku .. cepat !!


hahaha .. 
nasik biru nie memang dah jadi peberet aku semenjak aku menempekkan
badan aku nie dekat maktab lipis nie .. 2 and half years ago ..
memang dah jadi menu wajib aku setiap minggu .. 


ada macam-macam jenis ..
Nasi Kerabu kosong , NK telur , NK ayam bakar@goreng & segala macam lagi ..
i think yang tak pernah-pernah merasa nasik kerabu nie bek korang pergi merasa sekarang ..
ramadhan pun dah nak dekat .. 
konpem dekat bazar berlunggok orang jual nasik kerabu ..


tiba-tiba aku rasa nak menkedarah nasik nie sekarang ...
weiii .. ade sape-sape yang nak keluar bandar tak ??












- TERIMA KASIH DAUN KELADI, ADA MASA HANGPA MAI LA LAGI -

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...