30 July 2012

SENARAI TOP BLOGGER PALING CANTIK

Paan Zainudin | 11:29 AM | 120 orang doakan aku slim |

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ
Assalamualaikum

Langit tetiba cerah memang la cerah dah waktu siang 
bunga tetiba berkembang baru lepas kena siram
Haaiii , ada pa pe ke hari nie ?? cek kalendar balek ~~ raya lambat lagi ,
 majlis bukak puasa minggu depan , majlis khatam pun lambat lagi ..
ke dah sampai seru wajib sunat harakat dirikan masjid nie ??

oOooww tak tak takk .. soal kawin letak tepi , banyak benda nak buat lagi ..
tapi kalau dah nak ada nak buat camne kan .. nguahahahahha gedebukk nah amik kauuu
Adussss .. sakit wehh , tapi kalau nak kawen nie aku memang cari isteri yang kaki blog jugak 
sama minat hahaha .. tapi kalau dah jodoh Tuhan nak buat macam mana kan ??
terima je la ~~

wei bhaaii , aku rasa memang menyimpang jauh la mukhadimah aku dengan niat aku 
mengepost hari nie .. alamak sori la derr ..
Sudah-sudah , setelah ditapis secara berperingkat bermula dari pusingan pertama 
hinggalah pusingan pusing bagi habis tigaratusenampuluh darjah sampai pengsannn .. 

Tapi sebelum tue , korang mesti tertanya kan 
cantik ?? cantik ape ?? benda ape yang cantik tu ??
heh heh heh .. cakap pasal cantik nie korang tahu ke cantik tue ape ..
ke main pakai bedal jer .. sekali imbass tengok orang tue .. fuhhh .. ngahaha

but for me , kecantikan tue adalah sesuatu yang relatif .. yang abstrak ..
Cantik boleh membawa banyak maksud : cantik paras rupa , cantik akhlak , cantik peribadi , 
cantik bla bla bla .. Lain orang lain cantiknya ..

So , dalam  ♪♫ senarai blogger tercantik ♪♫ kali nie
paan campur aduk semua aspek .. gedebukkkk .. blander habis semua nie haaaa ..
paan tak tipu , bulan puasa nie .. dose ~~ dose ~~
so nahhh .. amik nengok nie ..


Fatin Liyana

Irine Nadia

Nisa Kay
[http://nisakay.com]

Lyssa Faizureen
[http://lyssasecret.com]

Hanis Zalikha
http://inibelogsaya.blogspot.com ]



Amacam .. betul tak pilihan saya nie .. nie semua dibuat berdasarkan pendekatan , teknik , 
kaedah paan sendiri .. Takda yea kaitan dengan sesiapa

Kalau korang perasan kan .. kebanyakan blogger-blogger yang paan kenal , 
semuanya merupakan model sambilan ..
Kalau diorang usahawan secara online pun , model-model untuk produk 
diorang pun diri sendiri jugak .. ngehehe ..

TAHNIAH YEA KORANG .. hehe






- TERIMA KASIH DAUN KELADI, ADA MASA HANGPA MAI LA LAGI -

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...