24 May 2012

Daaa SeMeStEr 1 ~~

Paan Zainudin | 7:29 AM | 20 orang doakan aku slim |



Alhamdulillah .. 
setelah bertungkus lumus bagai nak pecah kepala hotak nie akhirnya selesai jugak ..
bubbye exam !!


haaa .. sekejap nya dehh .. dah habis semester nie ..
tup tap tup tap masuk semester baru .. tak lama sebenarnya mengaji dekat IPG nie .. diorang jer cakap 5 tahun 1/2 lama .. sama jer pun macam u .. 


okeyy .. baru sudah kemas semua ..
Ya Allah ~~ nak angkat kotak-kotak yang penuh dengan harta karun tu nak simpan dekat bilik stor tingkat 4 bapak la menyeksakan .. dah la aku duduk dekat tingkat 2 .. memang semputtt ahhh !!


Allah ~~ awat muka aku kaler tue .. errkkk ??
takpe2 .. tu zaman time persediaan dulu .. kehkeh ..
sekarang dah ceqahhhh ...

so , to all kengkawan di IPG .. nak mintak maaf kalau ada buat salah dan silap sepanjang semester nie .. sori kalau ada terkasar bahasa .. anggaplah antara kita sekarang 0-0 yekk .. hehe .. 
dan buat rakan2 teater .. sori kalau ada biat salah pa pe ..
Selamat Tinggal Sem 1 .. HAHA ..
alahh 3 minggu jer pun cuti ..
hahh .. hade aku kesahh .. aku nak bina lemak dekat rumah nanti ..









- TERIMA KASIH DAUN KELADI, ADA MASA HANGPA MAI LA LAGI -

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...