30 May 2012

SeM BReaK #1 : HiRuP uDaRa oHSeM D' JeTi

Unknown | 9:33 AM | 20 orang doakan aku slim |


Assalamualaikum .. morning guys ..
Pagi nie baru la cheq sempat nak mengupdate blog ..
Kawan yang datang holiday dekat rumah dah balek dah semalam . .
Alhamdulillah .. diorang dah selamat sampai ..

Yaa .. alang-alang cuti nie banyak free time .. bek paan nulih jer ape koje den buat cuti-cuti nie .. benda wajib yang pertama of course la memaksimakan aktiviti memakan itu ini kat rumah .. haha .. pastu baru la buat keja-keja sampingan lain ..

so , nak start celoteh pasal ape dulu  ? ?
oyahh .. bek start ngan first day aku menapak kaki dekat rumah setelah 3 bulan aku tak balek !!! geng2 dekat maktab hampir setiap 2 minggu , sebulan balek rumah .. aku nie ??? haaa .. apa lah naseb ku ~~



Pagi jumaat tu dengan mata yang dah separuh nak tenggelam nie dengan gagahnya drive keta pergi ke jeti paya bakau Semeling .. 
kononnya nak hirup udara segar dekat situ .. 
Paan bawak la si Jazlan dengan adik-adik ke jeti tue .. 
Sobri hari sabtu baru nak datang ke rumah strait dari Ganu kito ..


Overnya kau posing paan .. bajet supermodel hot Malaysia .. 
padahal tinggi tak sampai 163 cm pun .. oPPss  .. kantoi laarr ..
Pesan si Fika , belum cuba belum tahu .. da rezeki boleh jadi model baju saiz XXL .. partner dengan adibah nOr .. haha



Nahhh .. hamek kaww .. dah terlekat ..
gelojoh benoorr .. 
Ingat kepala kau kecik ke paan haa .. kang jadi kes macam budak tue .. 
kepala tersepit dekat kerusi ..


Lan , aku tawu muka kau pun dah mengantuk .. 
tapi seriuss aku puji kau sanggup menyengkangkan mata kau depan kamera ..
trimass ! trimass !


banyak nyerr kabus dekat Gunung Jerai tue ..
bila sebut nama gunung tu jerr teringat aku time kecik-kecik dulu naik kereta ngan family gi gunung tue .. sampai tengah jalan berhenti muntah sebab tak tahan pusing-pusing jalan dia .. naseb baik time tu budak lagi .. memang tak ade ke"shy-shy"an larr .. kesah ape .. nak muntah bukan boleh tahan .. hehe


haaa .. perut dah lapar nie wehhh ..
datang sini tak breakfast dulu .. main start enjin keta terus memecut jerr ..
dah-dah jom balek makan nasik lemak !! 2 bungkus nasi lemak dekat rumah dah jadi hak milik aku .. jangan makan !!








- TERIMA KASIH DAUN KELADI, ADA MASA HANGPA MAI LA LAGI -

2 comments:

FichaNenish said...

seronok betul kaw becuti. aku jeles. ayie dah meraung raung dah paan die menyesal x ikot kaw. hehe!

by the way, jgn lupe try modeling k. hehe

Unknown said...

hOhOhO .. OKEH3 !!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...