06 May 2012

uLaNgTaHuN MeDia HiBuRaN

Paan Zainudin | 7:31 PM | 00 orang doakan aku slim |

Minggu lepas dah 2 kali pergi KL ..
minggu nie kau pergi lagi .. kau tak letih ker paan .. haaa ..

huuu .. jangan la marah aku .. 
aku tak bersalah .. mak !! huwwaa ~~ 
orang pi KL ada sebab .. hihihi .. lagipun cuti 4 hari derr .. 
giller kau duduk terperap dekat IPG .. leh tua kerepot aku .. dah la berape kerat jer yang ada dekat situ .. semua pakat balik kampung ..

anyway .. hari nie memang rasa letih bangett .. 
thankz kasyah sudi hantar & amik paan semalam dekat bas terminal .. 
huu .. terharu ada kawan macam kaww .. ahakksss

semalam ada 1 majlis ulangtahun Majalah MEDIA HIBURAN dekat KL ..
sempena 27 tahun penerbitan majalah nie ..
alang2 ada orang ajak .. kita pergi la kan .. hehe .. 
fill the free time .. haahh .. hancur English aku !!
so , paan tak nak cakap banyak .. idea nie dah kecut macam span dah ..
haaa ~~ layan jerr ~~ zasSSS ~~
Ryzal Jaafar .. errmmm .. kat sebelah dia sape haa ?? 
katanya pelakon baru .. hehe .. sori saya tak kenal .. tepi sikit .. tepi sikit ..
Alahai malunyer aku .. tu la akibatnyerr kalau terlebih makan .. 
dah macam belon dah aku nengok nyer ..
Zoey , tolong jangan tengok .. tolong ~~
Halamak .. berlaku perbezaan warna di situ .. errr ..
ok fine ! aku mengalah ..
forteen !! wow .. teen !! remaja nya aku .. hak hak ..
padahal dah nak masuk umur 20 dah .. 3 bulan lagi .. sabar .. sabar ..
pesal asyik aku jerr yang nampak rendah niee.. tak aci .. unfair .. not fair .. disfair .. yeirr ..

orang kata kalau nak tinggi makan ubi kentang banyak2 ..
masalah nya bukan setakat kentang dah aku makan .. sekali dengan cheezy wedges aku melahap .. haaa .. tak tinggi2 jugak .. mungkin ketinggianku sudah terbantut kot .. huu .. sabor2 .. 

udahh .. udah la paan .. 
jom angkat jemuran di luar sana .. hujan dah nak turun tue ..
kau nak biar baju kau reput berkarat kena hujan panas .. dahh ..
gi angkat baju !! ~~







- TERIMA KASIH DAUN KELADI, ADA MASA HANGPA MAI LA LAGI -

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...