16 October 2012

KRAF : BONEKA PUPPET JARI

Paan Zainudin | 5:05 PM | 20 orang doakan aku slim |

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ
Assalamualaikum

Semester nie kiteorang kena hasilkan 1 bahan bantu mengajar untuk mata pelajaran Literasi Bahasa
memandangkan paan dah ada bahan-bahan kraf sedia ada , so paan gunakan saja untuk hasilkan 
BBM berdasarkan elemen "penyerapan unsur seni visual - hasilkan boneka .. "

kerja last-last minit , memang begini la jadinya .. compang-camping hehe
Little Junior Panda ~~
Little Clumsy Jumbo

Untuk siapkan puppet jari nie , paan hanya gunakan kain felt (hitam , kelabu , putih & kuning) ,
wiggle eye , gam , benang dan jarum .. it's easy u know ..
So , bila dah ada elemen macam nie (didik hibur) dalam pengajaran dan pembelajaran P&P , 
Murid-murid akan tertarik dan terhibur dengan apa yang kita ajar ..
jadi takde la diorang nak boring sepanjang masa je kan ..







- TERIMA KASIH DAUN KELADI, ADA MASA HANGPA MAI LA LAGI -

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...