25 October 2012

SENARAI TOP BLOGGER PALING MACHO

Paan Zainudin | 5:57 PM | 130 orang doakan aku slim |

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ
Assalamualaikum

Bila sebut soal macho nie waaa .. memang ranking no. 1 la bagi yang bergelar lelaki ..
macho + gagah + ganas + gentleman + charmless + caring + bla bla bla .. 
elemen-elemen yang wajib termaktub dalam kitabul men of men .. XD

Macam sebelum nie aku ada buat Senarai Top Blogger Paling Cantik ,
kali nie tergatai tangan pulak buat entry Top Blogger Paling Macho .. perrghh macho bhaii

Actually , aku malas laa nak syok sendiri promote dan tempek blog aku dalam top blogger nie ,
Kalau letak aku kang tiba-tiba esok traffic blog aku merudum terusss
Baik cegah sebelum terlambat  , say NO to SYOK SENDIRI .. heh heh

dengan ini , Majlis Perwakilan Donut-donut Sedunia mengisytiharkan 
Senarai Top Blogger Paling Macho :



Hami Asraff

Ben Ashaari

Ariff Shah

Fiq Fikri

Osman Yusoef

Nuraizuddin (Mr. Secretary)

Hizami Rahim a.k.a Budak Lelaki Sebelah Pintu
bakal guru jugak , sama macam cheq naa ..
tapi perangai dia insyaAllah lagi sopan kut dari cheq .. ngehehe 
hidup cikguu !!

i think ramai kot yang bersetuju dengan pilihan gua nihh walaupun diri sendiri tak terpilih T_T
tiba-tiba terpikir , kenapa TV9 tak buat pencarian Jejaka Melayu hahh ??
Adat resam orang lelaki melayu zaman dulu pun banyak jugak .. hehe


*psssst .. sori naa kalau edit tak lawa ..
mata dah habis guna kanta berapa puluh inci dah dok kelebek photoshop nie ..
padahal taknak mengaku tak reti guna photoshop x_x










- TERIMA KASIH DAUN KELADI, ADA MASA HANGPA MAI LA LAGI -

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...