10 April 2012

BauCeR BuKu 1MaLaYSia .. AlhamduLiLLaH ..

Paan Zainudin | 6:38 PM | 00 orang doakan aku slim |




Alhamdulillah .. syukur Ya Allah .. impian aku selama berbulan-bulan dah tercapai .. seriuss cheq jelez sebelum nie nengok kawan2 enjoy ngan baucer buku diorang ..


kali nie turn paan bersama geng IPG lak 
mengenjoy ngan baucer kiteorang .. hohohoho ~~

tunggu la Pesta Buku PWTC .. Nanti gua sampai .. simpan siap2 buku untuk gua .. hmm .. budget siap2 maw beli barang apa ~~ jap .. selongkar rak dulu tengok apa yang tak cukup .. hehe ..


okeh .. dah dapat .. 
Kamus Dewan Edisi ke-4 dan Tatabahasa Dewan akan menjadi mangsa aku ..  tapi kalau campur tolak apa semua ada lebih lagi nie ..

haaaa .. terlupa lak paan ..
semalam ada kol umi , my beloved mother .. tanya la buku apa nak .. 
umi cakap nak Tafsir Quran .. okeh insyaAllah .. dont worry , abang belikan yea nanti .. hmm .. still ada lebih lagi nie ..

takpe lah .. tengok je lah ada apa nanti dekat sana .. pandai-pandai la nak hidup (ayat ajib .. kehh kehh)





- TERIMA KASIH DAUN KELADI, ADA MASA HANGPA MAI LA LAGI -

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...