24 April 2012

KeTiaDaaN aiR d' LiPiS .. haaa~~

Paan Zainudin | 8:21 AM | 00 orang doakan aku slim |


Tak bermaya la bhaaii pagi nie ..
Dah dekat 2 hari air takde 

memang tak mandi ahh semua .. main cuci2 muka jerr .. air yang ada pun nak guna untuk benda2 yang lagi penting seperti ----> memerut !! yeaahhh .. huuii jangan .. mr. stomach , jangan la kau buat hal time air tengah-tengah takde nie ..

katanya pam utam dekat Jabatan Bekalan Air Lipis rosak .. tengah baiki ..
haddhhooii .. brother2 JBA .. cepat~~ 

kuliah pulak taknak cuti2 .. pastu gi kuliah semua muka tak mandi .. 
biar lah ~~ tak kesah pun .. hoho ..

dah dah .. jom kawan2 kita bersiap2 pergi ke kuliah dengan muka tak mandi semua .. hehe






- TERIMA KASIH DAUN KELADI, ADA MASA HANGPA MAI LA LAGI -

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...