12 April 2012

SuMPaH Kau DaH GiLa PaaN !!

Paan Zainudin | 10:54 PM | 00 orang doakan aku slim |

Nie bukan setakat giller dah nie .. 
memang skru yang tercabut tak boleh nak tanam balek dah .. semuanya sebab esaimen yang bertimbun sampai gear dalam otak dah tak boleh nak bergerak dah .. hehe ..

Semuanya bermula semalam .. paan dengan si Amir yang dah memang buntu tak tahu nak buat apa .. nak menghadap esaimen keja nak muntah jerr .. last2 kitaorang dapat satu idea giller2 nak buat video dekat bawah nie .. sila tengok dulu pastu baru komen eaaa .. keh keh keh ..

 
amacam ??? hehehe ..
seriuss dan conferm setahun korang tak makan maggie .. kan? kan? kan?
haaa ~~ otak jadi tenang wehh .. tak yah mikir pasal esaimen tue .. jom !! dinner .. lapar nie !! 

alang-alang malam nie kawan nak belanja satey .. si wakash tue .. sebab menang dalam pilihan raya kampus ari tue .. jadi JPP beb .. giller ahh !!






- TERIMA KASIH DAUN KELADI, ADA MASA HANGPA MAI LA LAGI -

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...