01 April 2012

SaNDSLoVa NaK BaGi HaDiaH uNTuK SaYa!!

Paan Zainudin | 10:22 PM | 00 orang doakan aku slim |




Hehehe..lepas baca post nie tetiba teringin nak join..
jangan ingat lelaki pun tak minat okeh...
fesyen is for everyone...tapi perlu pada tempatnya..
betul dak ???

nak join kerr ?? cerr klik sini ..

Okeh .. okeh ..
jom kita pergi kepada soalan utama ..
tak sabar nak jawab nihh !! 

__________________

Jawapan bagi soklan 1 :

Saya minat fesyen jenis tudung SHAWL SATIN sebab rekaannya yang simple.. Nampak cara nak pakai agak sukar .. tapi ... woww.. gojesSs..haha
tengok jer gambar kat bawah ... comei-comei kan ..
hehehe ... 



okeh... proceed to the next question..
pasal tudung yang saya rasa saya suka dalam SANDLOVA..
of course BAWAL CROWN.. bukan tiru dari blog Sandlova yea..


tapi sebab paan pernah tengok kawan2 paan pakai time pergi kuliah..
Lawa pulak cheq menengoknyer..hehehe
lagi pun adik paan pun pakai tudung jenis nie dekat rumah..hehe..
no wonder la kan..


Okeh... komen pasal blog nie ..
rasanya blog nie baru buat kan ?? Hmm... nice.. cantik..
banyakkan promote melalui medium2 lain ..
semoga bertambah pelanggan .. banyakkan berkongsi tutorial, info terkini berkaitan dengan tudung, hijab, shawl dan lain2..
selamat maju jaya yeaa...


geng2 ku yang setia... mintak izin nak tag korang semua ..
hehe.. join la contest nie yea ..






- TERIMA KASIH DAUN KELADI, ADA MASA HANGPA MAI LA LAGI -

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...