30 April 2012

SeMaKaN TeMuDuGa KPLSPM 2O12

Paan Zainudin | 2:06 PM | 00 orang doakan aku slim |


Masa yang ditunggu-tunggu telah pun tiba ..
Conferm ramai yang mohon nak jadi cikgu kan ??
Tapi ingat .. bila dah bergelar guru .. hati kena ikhlas bila mengajar .. jangan ingat ke duit gaji jer .. NO NO .. salah tue .. 

Jangan sebab anak bangsa hancur atas kesalahan kita sendiri .. leka jer mengajar .. sekadar nak penuhi jadual waktu .. kesian kat diorang tue .. ikhlas tu satu benda yang sangat2 penting dan paling banyak pahala .. 

perrgghh .. tetiba hari ni aku berceramah .. haha .. excited terlebih pulak mengalahkan yang nak mohon IPG ..hehe 

KLIK jer dekat banner bawah nie untuk terus ke page semakan permohonan ..






- TERIMA KASIH DAUN KELADI, ADA MASA HANGPA MAI LA LAGI -

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...