15 April 2012

Nak CeRaH KuLit PuNya PaSaL

Paan Zainudin | 8:05 AM | 20 orang doakan aku slim |


mOrning .. mOrning .. mOrning !!
Happy Weekend semua ~~

Semenjak balek dari Taman Negara nie , kulit paan .. ahhh~~ tidak ..
kawan-kawan semua cakap .. 
"eh baju terbang.."  
"eh , ada orang cakap ngan aku kerr ??"  
kuang ajor yea korang .. takpe2 .. nanti kalau muka aku dah cerah macam Aaron Aziz , korang jangan nak itu ini dengan aku .. tu diaa bapak ahh perasan ~~ 

dan demi merealisasikan impian ku ..

taraaaaa ...



hahaha .. pengaruh si kalik ar nie .. terus suruh si Amir belikan dekat KL .. Vaseline satu set terus .. complete .. kalau tak cerah lagi taktau nak cakap apa dah ..
zip mulut kunci pintu bilik menyorok bawah bantal .. hehe ..

yang bunga-bunga oren merah dekat belakang tu someone special kasi to me .. jangan jelez derr .. haha ..


Semalam sempat melahap sate dengan kawan2.. seriusss kenyang bhaaii ~~
Tapi rasa tak cukup pulak makan banyak nie .. tambah2 untuk si dua budak perut tongkang nie .. hehehe

for your information ea .. paan kidal taw .. takut ada yang misunderstanding cakap makan tak sopan , tangan kiri .. kesopanan paan time menghadap makanan memang agak kureng sikit .. hehehe ..


wasalam ~~
 


- TERIMA KASIH DAUN KELADI, ADA MASA HANGPA MAI LA LAGI -

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...